Regulamin zamawiania części zamiennych Mandam

1. Informacje ogólne
  • Poniższy regulamin dotyczy wszystkich zamówień części zamiennych złożonych w firmie Mandam, za pomocą naszej strony internetowej (formularz zamawiania części) oraz emaila wysłanego na adres poczty elektronicznej czesci@mandam.com.pl.
  • Składając zamówienie na jeden z powyższych sposobów, zapoznaj się z regulaminem zamawiania części Mandam.
  • Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu zamawiania części zmiennych.
  • Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności (link do polityki dostępny jest na końcu regulaminu).
  • 2. Wyszukiwanie części
  • Zbiór katalogów części zamiennych znajduje się na stronie www.mandam.com.pl w zakładce „części”
  • Wszystkie części zamienne przez nas sprzedawane są oryginalnymi częściami używanymi na pierwszym montażu w maszynach Mandam.
  • Oferujemy tylko części zamienne do maszyn Mandam.
  • Zastosowanie części Mandam w innych urządzeniach może skutkować ich niewłaściwą pracą i uszkodzeniami.
  • W przypadku braku poszukiwanego elementu w katalogach części zamiennych na naszej stronie www, prosimy o kontakt z działem części.
  • Należy zwrócić uwagę na występowanie kilku katalogów części zamiennych dla niektórych typów maszyn. Katalogi dotyczą różnych roczników modelowych, określonych w nazwie katalogu (np. GAL 201-2014 r; SPEC-HD 2015-IX 2017).
  • Wszystkie ceny części zamiennych na stronie www są cenami netto w złotych polskich (PLN).
  • Ceny części nie zawierają kosztów pobrania, opakowania i dostawy
  • 3. Składanie zamówień
  • Zamówienia należy składać za pośrednictwem naszej strony internetowej www.czesci.mandam.com.pl (w zakładce „ZAMAWIANIE”) lub wysyłając wiadomość email na adres działu części firmy Mandam: czesci@mandam.com.pl.
  • Formularz należy wypełnić zgodnie ze znajdującymi się w nim wskazówkami.
  • Zamówienia z niekompletnymi danymi nie będą realizowane do momentu uzupełnienia braków.
  • 4. Zamówienie powinno zawierać następujące dane
  • Imię i nazwisko zamawiającego, ewentualnie nazwa firmy.
  • Dane niezbędne do wystawienia faktury.
  • NIP.
  • Adres podmiotu fakturowanego.
  • Dane teleadresowe do wysyłki (jeśli inne niż dane fakturowanego podmiotu).
  • Numer telefonu kontaktowego.
  • Numery-indeksy zamawianych części, zgodnie z załączonymi na naszej stronie www katalogami części zamiennych (np. 05-02-0127).
  • Ilości zamawianych części dla każdego z indeksów (np. 05-02-0127 = 24 szt.).
  • 5. Realizacja zamówień
  • Do realizacji przyjmowane są zamówienia zawierające wszystkie niezbędne dane (patrz punkt 4).
  • Części będące na magazynie wysyłamy w przeciągu 2 dni roboczych, liczonych od dnia wpłynięcia zamówienia.
  • W przypadku braków formalnych w zamówieniu, bądź/i opóźnień w wysyłce, kontaktujemy się z klientem.
  • 6. Wysyłka zamówień
  • Części wysyłamy paczkami o nieprzekraczalnej masie 30 kg (możliwa wysyłka jednego zamówienia w kilku paczkach).
  • Większe zamówienia wysyłamy jako przesyłki paletowe.
  • Dostawę ponad gabarytów uzgadniamy i wyceniamy indywidualnie (np. wał rurowy 3,0 m).
  • Istnieje możliwość odbioru części wprost z magazynu Mandam, po uprzednim dokonaniu zapłaty przelewem i uzgodnieniu terminu odbioru z pracownikiem działu części zamiennych Mandam.
  • Istnieje możliwość zakupu części i ich odbioru własną spedycją. W tym przypadku do faktury nie doliczamy kosztów transportu, a jedynie koszt opakowania. Taka forma sprzedaży łączy się z płatnością przelewem. Paczka zostanie wydana po wpływie należności na konto Mandam.
  • 7. Płatności
  • Płatność za części pobierana jest przy dostawie do klienta (COD – pobranie).
  • Do kosztu części, doliczany jest koszt dostawy (paczki).
  • Koszt opakowań specjalnych (euro-palety; skrzynie, stelaże, itp.) jest doliczany do faktury sprzedaży.
  • Istnieje możliwość płatności przelewowej.
  • Nie akceptujemy elektronicznych potwierdzeń przelewów. Paczka zostanie wysłana po wpływie należności na konto Mandam.
  • Dla podmiotów związanych umowami handlowymi z firmą Mandam (dilerzy), warunki zakupu określane są w tych umowach.
  • Nie przyjmujemy płatności gotówkowych.
  • 8. Reklamacje i zwroty
  • Uszkodzonych paczek nie należy odbierać bez komisyjnego sprawdzenia kompletności ich zawartości w obecności kuriera.
  • Do każdej przesyłki płatnej za pobraniem dołączamy fakturę.
  • Przed uiszczeniem zapłaty, należy sprawdzić zgodność danych i kwoty z fakturą.
  • Wszelkie zastrzeżenia co do zawartości i poprawności dostawy należy zwrócić w formie pisemnej (email na adres: czesci@mandam.com.pl ) w terminie do 5 dni roboczych.
  • Zgłoszenie powinno zawierać opis przedmiotu reklamacji.
  • W przypadkach istotnych, klient może być poproszony o dosłanie dokumentacji zdjęciowej.
  • 9. Inne informacje
  • Mandam nie ponosi odpowiedzialności za błędy klienta w zamówieniach.
  • Czas dostawy jest określany szacunkowo i nie jest zależny od firmy Mandam, a od spedytora.
  • Nie przyjmujemy zamówień w formie telefonicznej.
  • W razie pytań jesteśmy do dyspozycji pod numerami telefonów i adresem e-mail.
  • Posiadacze kuponów rabatowych powinni zgłosić fakt posiadania kuponu (wraz z określeniem jego koloru i wartości upustu) podczas składania zamówienia (wystarczy dopisać do zamówienia np.: kupon niebieski = 7% rabatu).
  • Tylko katalogi umieszczone na stronie internetowej Mandam, zawierają aktualne ceny i numery części zamiennych.
  • Nie sprzedajemy i części poza teren RP. Poza krajem, obsługę serwisową i posprzedażną prowadzą nasi koncesjonowani dystrybutorzy.
  • 10. Przykładowe zamówienie
    Gospodarstwo Rolne Jan Włoczek
    Glińsko 999,
    54-312 Kleszcze
    NIP: 123-456-78-90
    Telefon: 565-565-565
    Zamówienie: 05-02-0127 = 5 szt.; 07-02-0033 = 23 szt.; 07-17-0117 = 2 szt.
    11. Polityka prywatności
    Szczegółowe informacje na temat polityki prywatności można znaleźć pod adresem